وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

دانلود و معرفی آنتی ویروس ایرانی شید



 

درباره شید افزار رایانه:
شرکت شید افزار رایانه (با شماره ثبت ۵۳۴۱) توسط آرمان نیّری در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است و هدف ایجاد آن ارائه پشتیبانی و گسترش ضد ویروس شید بوده است.مرکز اصلی شرکت در شهر سمنان واقع است.
درباره طراح ضد ویروس:
نرم افزار ضدویروس شید توسط آرمان نیّری طراحی شده است. آرمان نیّری یکی از محققین در زمینه امنیت رایانه است که دارای سابقه طولانی در ویروس شناسی و طراحی برنامه های امنیتی رایانه است. او از سال ۸۲ شروع به فعالیت در زمینه امنیت رایانه کرد. او در این مدت تحقیقاتی در زمینه امنیت نرم افزار های گوناگون انجام داد و موفق به کشف چندین حفره امنیتی در نرم افزارهای شناخته شده گشت، سپس از سال ۸۴ در زمینه ویروس شناسی و طراحی برنامه های امنیتی شروع به فعالیت کرد. او در سال ۸۶ پروژه شید را با هدف تلفیق روش های جدید و همچنین تولید محصولی برای تمام کاربران شروع کرد. او در ضد ویروس شید روش های جدیدی برای سرعت بخشیدن و انعطاف پذیر کردن ضد ویروس ابداع کرد.

 

 

قدرت ضد ویروس :
ضد ویروس شید با استفاده همزمان از موتورهای ضد ویروس قوی (نود۳۲ و آویرا) قادر است درصد بالاتری در شناسایی ویروس های شناخته شده را فراهم آورد. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می شوند. همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می شود. همچنین مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می شود. در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس بی می باشد که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می کند.
سرعت ضدویروس:
ضد ویروس شید با بکارگیری تکنولوژی های سرعت دهنده ی جدید بصورت قابل توجه ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. این سیستم ها شامل سیستم هوشمند اَرتا، سیستم هوشمند سامتا و سیستم استفاده از زمان بیکاری سیستم است. سیستم هوشمند اَرتا در واقع به ضد ویروس کمک می کند در موارد زیادی از تکرار اسکن ها جلوگیری شود. این کار با علامت گذاری فایل های اسکن شده و فایل های از پیش شناخته شده و همچنین روند و میزان استفاده از فایل ها انجام می شود. سیستم هوشمند سامتا با زیر نظر گرفتن عملکرد ضد ویروس و رایانه شما قدرت و میزان استفاده ضد ویروس از حافظه و منابع سیستم را در هر لحظه با در نظر گرفتن متغیرهای متعدد تنظیم می کند. همچنین سیستم استفاده از زمان بیکاری، به ضد ویروس این امکان را می دهد تا در زمان هایی که شما از رایانه استفاده نمیکنید یا استفاده سبک می کنید فایل های شما را اسکن و نتیجه را ذخیره کند تا بعدا در هنگام باز شدن این فایل ها، ضد ویروس باعث کندی سیستم نشود.

www.1818.mihanblog.com

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:دانلود و معرفی آنتی ویروس ایرانی شید,     

ف ی ل ت ر ش ک ن الترا سورف



 

دانلود نرم افزار

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:,     

دانلود StartupSlowFix v3.5 - نرم افزار افزایش سرعت Startup ویندوز



دانلود StartupSlowFix v3.5 - نرم افزار افزایش سرعت Startup ویندوز


StartupSlowFix نام نرم افزاری مفید برای حل مشکل سرعت کم Startup سیستم عامل می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها برای افزایش سرعت سیستم می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید از حداکثر توان سیستم خود بهره ببرید. یکی از ویژگی های نرم افزار امکان اسکن و برطرف کردن مشکلات و ارورها سیستم عامل می باشد. این نرم افزار نوسط کمپانی Startup-Slow طراحی شده است.

 ویژگی های نرم افزار StartupSlowFix v3.5 :

- استفاده آسان و رایگان بودن نرم افزار

- اسکن و عیب یابی بخش Startup سیستم عامل

- بهینه سازی سرعت کم Startup

- خطاهای مرتبط به کاربر

- سازگار بودن با اکثر سیستم عامل ها

و...



 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,     

ف ی ل ت ر ش ک ن دائمی رایگان پر سرعت



 

 

ف  ی  ل  ت  ر  ش  ک  ن دائمی رایگان پر سرعت

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای دسترسی به رمز از طریق ایمیل یا قسمت نظرات اطلاع دهید

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,     

دانلود برنامه حدس زدن نام شما از روی نام پدر و مادر



 
باور نکردنی است ولی حقیقت دارد. ابتدا این برنامه 25 کیلوبایتی را دانلود کنید و حقیقت را خودتان مشاهده کنید. ببینید چگونه این برنامه می تواند نام شما را از روی اسم پدر و مادرتان تشخیص دهد. دوستی می گفت شاید هوشمند است و می شنود و یا از روی نام سیستم می تواند تشخیص دهد نام شما چیست.

فقط باید نرم افزار اکسل رو کامپیوترتون نصب باشه.چون برنامه در اکسل طراحی شده است

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,     

ضبط مکالمات تلفني



Advanced Phone Recorder 1.7

ضبط مکالمات تلفني توسط
بسياري مواقع ضبط تماس هاي تلفني و كنترل آن كاري ضروري ميشه ! يعني ضبط و جاسوسي تلفن به گونه اي كسي متوجه اين كار نشه ! اگر شما هم به يك Voice Modem و Sound Card مجهز هستيد اين كار را به آساني ميتوانيد انجام دهيد !
نحوه كار اين برنامه به اين صورت است كه پس از زنگ خوردن تلفن و پس از آنكه ارتباط برقرار شد، در هر جاي مكالمه شما با فشردن كليد Record برنامه ميتوانيد ادامه ي مكالمه را در هارد خود با كيفيت مناسب ذخيره كنيد.


 

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,     

800 كانال تلويزيوني زنده را ببينيد و به 1500 ايستگاه راديويي از 100 ها كشور گوش دهيد



World Online TV 4.0.1.0
800 كانال تلويزيوني زنده را ببينيد و به 1500 ايستگاه راديويي از 100 ها كشور گوش دهيد.در اين نرم افزار ديگر احتياج به كارت tuner نيست بلكه تمام كانال ها را مي توانيد از طريق اينترنت تماشا كنيد فهرست كانال ها را هر روز به طور اتوماتيك مي آورد.

دريافت نرم افزار


 

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,     



AnFX 5.2.6.1
اینم یک برنامه بسیار خوب جهت ساختن فایلهای فلش هست.

دريافت نرم افزار
Serial : 76647 331160193

Name : 76775 1681669084

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,     



BluffTitler DX9 v2.04

با این برنامه میتونید براحتی تیتر های سه بعدی انیمیشن بسازید و روی فیلم ها و طراحی هاتون ازشون استفاده کنید.

دريافت نرم افزار

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,     

صفحه قبل 1 صفحه بعد